Vnímanie podnikania

Zlepšujeme imidž podnikania a podnikateľov u nepodnikateľskej verejnosti

Podnikatelia sú hrdinovia dneška 

Podnikatelia sú tvorcami hodnôt, zároveň preberajú zodpovednosť za seba aj svojich zamestnancov a ťahajú ekonomiku dopredu, aj keď si z nich štát robí dojnú kravu. Napriek tomu majú negatívny imidž a doplácajú na medializáciu kriminálnikov, ktorých za podnikateľov ani nemožno považovať. 

ZPS chce preto vylepšovať obraz podnikania na Slovensku. Ako?

Vyhlasujeme podnikateľské súťaže, predstavujeme príbehy inšpiratívnych podnikateľov a pracujeme s ambasádormi, ktorí sa hrdo hlásia k „povolaniu“ podnikateľ. Takisto realizujeme rôzne kampane, ktoré pomáhajú vylepšovať vnímanie podnikania na Slovensku.

 

Podnikateľka Slovenska

Súťaž Podnikateľka Slovenska bola založená už v roku 1999 a jej vyhlasovateľom je Slovak Business Agency, ktorej spoluzakladateľom je ZPS. Cieľom tejto súťaže je oceniť začínajúce aj etablované slovenské podnikateľky a zároveň tak priniesť inšpiráciu pre všetky budúce podnikateľky. 

Webstránka
Podnikateľka Slovenska

Mladý inovatívny podnikateľ

ZPS vyhlasuje každoročne v spolupráci s Junior Chamber International Slovensko a mesačníkom PROFIT súťaž pre všetkých mladých podnikateľov do 40 rokov, ktorí majú zaujímavý inovatívny biznis. Cieľom súťaže je podporiť chuť mladých ľudí do podnikania.

Webstránka
Mladý inovatívny podnikateľ

Študentská podnikateľská cena

Súťaž je určená pre študentov vysokých škôl, ktorí už počas školy začali podnikať a realizovať svoj študentský nápad. Súťaž vyhlasuje ZPS spolu s Junior Chamber International s cieľom motivovať aj ostatných študentov k podnikaniu formou ukazovania inšpiratívnych príkladov. 

Webstránka
Študentská podnikateľská cena
ZPS na sociálnych sieťach